اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد

  • کد خبر: ۲۳۱۶۹۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد
هافبک اسبق فولاد خوزستان گفت: خداراشکر که فولاد در لیگ ماند، اما این تیم باید مدیری دلسوز داشته باشد نه کسی که به دنبال جیب خودش است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد آبشک هافبک باتجربه‌ای که سابقه بازی در تیم‌های ملوان، مس کرمان، داماش گیلان و … را دارد، طی پنج فصل اخیر کار خود را در فولاد خوزستان دنبال کرده بود و حتی در مقطعی مورد توجه پرسپولیس نیز قرار داشت. آبشک که بهترین دوران فوتبالی‌اش را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته، در پنجره زمستانی از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان منتقل شد. این بازیکن شب گذشته (شنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۳) که لیگ برتر فوتبال ایران به کار خود پایان داد صحبت‌هایی علیه بهرام رضاییان، مدیر باشگاه فولاد خوزستان مطرح کرد.

آبشک در جمع خبرنگاران گفت: «هرچه تصمیم افتضاح بود برای فولاد گرفتید، مدیر رسانه‌ای آوردید برای ۱۰ تا بازی ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کردید، دوستانتان را آوردید باشگاه که با رفتار خود، شان و شخصیت باشگاه را پایین آوردند، می‌خواهم بگویم عزت را شما نیاوردید و عددی نیستید که ادعا می‌کنید در این فوتبال نفوذ دارید، ده بار برای پرداخت مبلغ قراردادم به باشگاه آمدم و با احترام مطالبه کردم که پولی که حق من بوده را پرداخت کنید و هنوز هم احترام قائلم که تاکنون از باشگاه فولاد شکایت نکرده‌ام. مگر مرد نیستید؟ مگر شرف ندارید؟ حرف می‌زنیم می‌گویید پول می‌دهیم، اما باید ضرر و زیان بدهید. اصلا دل شما برای فولاد و فوتبال می‌سوزد؟.»

وی در ادامه افزود: «پنج سال برای تیم فولاد زحمت کشیدم اما برای خودشیرینی روز آخر من را کنار گذاشتند و بازیکنی آوردند که یک دقیقه‌ هم بازی نکرد، زمانی که انتقاد کردم گفتند تو هم دوره فوتبالی‌ات بالاخره یک روز باید تمام شود؛ حالا این آقا باید از عملکرد خودش دفاع کند و پاسخ دهد. یک نفر بگوید این آقا چرا مارتینز را کنار گذاشت؟ اگر می‌ماند شاید تیم را بهتر نگه می‌داشت».

بازیکن اسبق فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: «خداراشکر که فولاد در لیگ ماند، اما این تیم مدیری می‌خواهد که دلسوز باشد نه صرفا به فکر جیب خود؛ اگر حرفی می‌زنم به این دلیل است که ۵ سال در این تیم بازی کردم و مانند خانواده من است.» 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->